Regulamin / Zwroty

 Regulamin / Zwroty i Reklamacje

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep Internetowy bama24.pl prowadzony jest przez Bama s.c. Bartłomiej Żylski, Mariusz Szeląg, adres: Przewóz 34, 30-716 Kraków, NIP: 6793084376, REGON: 122645484.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady zawierania i realizacji umów sprzedaży oraz tryb składania i rozpatrywania reklamacji i odstąpienia od umowy.

§2 Prawo do odstąpienia od umowy (Zwrot towaru)

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia wynosi 14 dni od dnia odebrania przesyłki przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu (np. e-mail na adres sklep@bama24.pl) przed upływem terminu.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia.
  5. Zwrotu pieniędzy dokonujemy tym samym sposobem płatności, co płatność pierwotna.
  6. Koszt zwrotu towaru ponosi Konsument. Towar należy odesłać na adres: Bama s.c., Przewóz 34, 30-716 Kraków.
  7. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, nieuszkodzonym, z oryginalnymi opakowaniami i metkami.

§3 Reklamacje wady towaru

  1. Sklep zobowiązany jest do dostarczenia towaru wolnego od wad.
  2. Konsument może zgłosić reklamację z tytułu wady fizycznej lub prawnej towaru.
  3. Reklamację należy zgłosić na adres e-mail: sklep@bama24.pl lub pisemnie na adres siedziby Sklepu. W zgłoszeniu należy podać: dane kupującego, opis wady, numer zamówienia oraz żądanie (np. wymiana towaru, naprawa, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).
  4. Sklep rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  5. O wyniku reklamacji Sklep poinformuje Konsumenta mailowo lub telefonicznie.
  6. W przypadku uznania reklamacji, Sklep zrealizuje żądanie Konsumenta (wymiana, naprawa, zwrot środków) niezwłocznie, w terminie zgodnym z przepisami Kodeksu cywilnego.
  7. Prawo do reklamacji przysługuje w terminach przewidzianych przez prawo, w szczególności przez 2 lata od wydania rzeczy.

§4 Pozostałe postanowienia

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany nie dotyczą zamówień złożonych przed datą wejścia zmian w życie.

Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Koszty dostawy oraz dostępne formy płatności wskazane są w zakładce „Dostawa i Płatność” w Sklepie.